چاپ کاتالوگ
ست اداری شامل کارت ویزیت، سربرگ، نامه و ... در ابعاد مختلف میگردد.
ست اداری اصطلاحا به مجموعهای از اوراق اداری شرکتها یا سازمانها اطلاق میگردد که معمولا شامل: سربرگ، یادداشت، پاکت نامه، فاکتور و کارت ویزیت می باشد. بدیهی است همانند طراحی لوگو و یا آرم تجاری، طراحی ست اداری و استفاده صحیح و متناسب از لوگو و نام تجاری در آن در دنیای پر شتاب امروز، بسیار حائز اهمیت است. اوراق اداری یک سازمان به نوعی نشانگر هویت، ماهیت و سطح فعالیت آن سازمان می باشد. کارشناسان چاپ ساتا همراه شما خواهند بود تا با طراحی ست اداری منحصر به فرد خود، به چشمها و سلیقه مخاطبین خود احترام بگذارید